snoppa nuvan

blir aldrig förvånad längre av vad grabbarna säger, men man skrattar för sig själv varje gång dom kläcer nått nytt extremt klyftigt.
maten e lagad och uppäten har tagit mig en svängom med dammsugarn och har gjort klart redovisningsuppgiften som jag inte orkade igår, bara göra ordning i köket kvar sen har jag gjort mitt för dagen.
grabbarna bygger en koja i vardagsrummet, lät dom göra de så jag kunde göra klart ru så jag slipper sitta med den ikväll, får vi se vad fröken lärare tycker om den bara, kan ju hoppas på en guldstjärna längst ner på sidan :)
drygt en månad kvar tills isac fyller år oxå, blir han 5. stor kille nu. funderar på vad man kan köpa till honom, de han behöver akut e kläder, han växer ju som han fått betalt för de. adrian och william har kläder för flera år framöver, speciellt william. så lite kläder får de allt bli, men måste komma på nått annat oxå, inte bara kul att få mjuka paket ju :) tur de e en liten stund kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0