atjooo

ja, atjoo e dagens ord. usch för denna förkyldningen.

bloggen har legat på vilning ett tag, men nu med nytt utseende och allt, jätte tack sussie! :), så kan man jubörja skriva lite igen.

både isac och adrian e på dagis nu, eller gröna huset som dom kallar de.
jag har börjat plugga. först 10 veckor matte, har ca 1 månad kvar, sen direkt efter de en omvårdnadsutb på 1,5 år. men självklart så ska csn krångla, why not, allt krånglar alltid, så ska in till syon på tisdag så får vi se om hon kan fixa till de.

jimmy jobbar sin första em, och jag har en hackspätt och glas skivor i halsen och blivit överkörd ett x antal ggr av en bil eller nått, men de e bara att köra på, hej och hå! ikväll ska jag göra färdigt redovisningsuppg sen dö i soffan, eller, en dusch sen dö.
sen när börja man ha redovisnings uppgifter i matte? eller kanske man alltid har haft bara jag som varit ifrån skolan för länge kanske.

trollen äter, isac åt som vanligt massor, 3 ggr och hör och häpnad, adrian e inne på sin andra. kors i taket.

nehe om man ska gå och slänga igång en maskin tvätt kanske.. den svarta e tillräckligt full för att de måste tas. har väntat på att de skulle fixa sig självt men inget händer så antar att jag får görat själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0