grattis till mig! :)

ja får väl vara lite ego iaf :)
ett år äldre och ett år klokare? :) njaa de vette fasiken :)
fick röda rosor och ett kopp te på sängen av älsklingen i morse ♥
men liiite mer vuxen poäng har jag samlat på mig tycker jag allt, drack ett glas vin förut och sen så lurade jimmy i mig en is latte med vanilj inne i borås, och jag e fast! :)

dagen har varit lung, 24 e ingen speciell ålder så blev ingen speciell dag, jo jag fick rosor och kyckling, de e de lilla som räknas :) fick ju min gosiga sparkdräkt som en tidig f-present för nån månad sen.

nu sitter jag här och knapprar och jimmy plinkar på guran.
imorgon ska de städas, kanske ska åka almön på måndag så kan vara skönt att ha de gjort innan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kaffe OCH vin :-) Du samlar vuxenpoäng!

2011-07-31 @ 10:49:12
Postat av: yes, samlar i henlighet :)

2011-07-31 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0