gitarrplink och mycket skratt.

nu har mamma, marie, nattis och percy :) åkt hem.

varit riktigt trevligt med gott grillat, en tripp till lager och mysiga kvällar ute på altanen,och gitarrplinkande :)

när dom åkte så tog vi de bara lugnt sen åkte vi och köpte pizza. när vi kommer tillbaka så har michelle varit här med en present till william :) en mycket uppskattad sådan, ett tält och ett torn med en tunnel emellan som man kan krypa igenom :) tyvärr blev inte lyckan lång pga väldigt trötta barn så de blev massa bråk om den ist så det blev duschen och sängen efter en stund. så nu ligger dom små trollen och jag bara är.

fick tillbaka min sisa inlämningsuppgift och hon ville att jag skulle komplettera den lite men de gör jag inte ikväll.. imorgon eller på fredag, sen sista slutprovet i helgen oxå, sen tar jag sommarlov till i slutet på augusti :)
fyller år på lördag så tänkte ge mig själv i present att inte ens andas på psykologi boken, den dagen får vara helt pluggfri :) sounds suvegreat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0