2 feb

snö snö snö snö.. ska de aldrig ge sig.. ne ge mig värme och sol!

william e dålig, jätte dålig.. vet inte om de e tänderna eller magen som spökar på honom, skriker sover skriker sover, de e väl typ de han gör idag. orkar inte vara vaken mer än 15-20 min så somnar han igen.
fick i honom nästan en hel flaska för en liten stund sen, men de e nästan de ända han fått i sig stackarn.
får hoppas att va de än e som krånglar försvinner snart.

annars händer väl inte så mkt. jimmy och mamma e och handlar, la ner honom i sin säng, får se hur de går. va iväg igår så vi fick köpt nått till adrian oxå, han blir nog glad :) han blir ju stora killen på söndag.

fick slingat mitt hår här om dan oxå, men de va för lite färg så tog inte överallt, och mer på vissa ställen, men de får gå, mitt hår växer som ogräs så har snart vuxit så mkt att man kan göra om de. nu e de bara toppa de kvar, skulle helst vilja gå till frisören, men dom kan inte slinga över de som nyss gjorts, så de får kära Lill göra när hon kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0