5 sep

händer idag tro.. vädret verkar ju inte vilja bli bättre. marknad i tranemo, men inte så lockande i detta regn. nåndag kan de väl ändå vara lite uppehåll så man iaf kan vara ute. får se va som händer och sker.

jimmy e på väg hem från jönköping. va där med isac och jonas. köpt ett nytt skåp där vi ska ha talrikarna m.m, sen tre hyllor till v-rummet där cd-skåpen stog, rätt tomt där sen en bänk som ska vara i tvättstugan. william sover, men vaknar nog snart och adrian, ja va gör han, river köket låter de som. nog bäst att jag tar mig en titt =)


skrik skrik skrik, inte ljuv musik i mina öron.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag skrev ett inlägg längre ner ser jag nu, den du hade bild på dina pojkar :P

2009-09-05 @ 11:21:57
URL: http://shadowstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0