22 sep

ja vad har hänt de senaste..
mamma va här förra veckan, jag o jimmy va på thai å käka på våran första bröllopsdag. fort de går. låg dunderförkylda veckan innan, men grabbarna klarade sig någorlunda iaf. va nere i ullared igår, köpte en vinterjacka å en overall till william. sen annat smått å gott som de alltid blir när man e där.
va även i u-hamn me william för att kolla hans mage för att fastställa om de e kolik eller inte, för att utesluta nått annat. han va så frisk så så visst e de kolik men fick jag nått som kunde hjälpa honom då?... nej, för dom dropparna har slutat tillverkas. arg man blir. han sa bara att jag skulle öka dosen på dom jag har..mm.. hjälper säkert. dom tog ett blodprov på honom för å se om han tåk mjölk eller inte. får väl se va de visar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0