10 sep

mamma håller på att göra vällingtill grabbarna. la precis ner william i sängen, för andra gången denna morgonen. han brukar alltid vakna mellan 4-6 och somna om nån timme men idag så vakna han runt 7 och va jätte pigg och hörde att adrian höll på och vakna, och mamma och isac kom en liten stund efter så tog upp honom eftersom han va så pigg. men somnade i mammas famn efter en liten stund så la honom i sängen.. tog väl 15-20 min så vakna han.. han brukar alltid ligga på eller brevid mig efter han ätit och de märkte han tydligen att han inte gjorde. så nu testar vi igen. ska iofs gå och lägga mig en stund jag oxå men vore skönt att få ligga själv i sängen som jag själv vill och inte på rygg.
igår hade han en jobbig kväll oxå. skrek och åt skrek och åt. somna till slut runt 23. snorig e han fortfarande oxå, och har väldigt mkt slem, märks när han äter då han spyr mer än vanlig och massa som komm upp.
 jimmy ligger fortfarande och sover, va ute med jobbet igår. måste komma ihåg att ringa olle oxå, för min efterkontroll, sen fundera jag även på att ringa prästen snart och se va de finns för tider runt okt-nov.


Kommentarer
Postat av: Molly

Noor sov hela dagen igår, var så trött.. Trodde natten skulle bli jättejobbig eftersom hon sovit så mycket, men hon sov igenom den också =S Stackars dem, måste vara ännu jobbigare för dem att vara förkylda =(

2009-09-10 @ 12:33:41
URL: http://mollz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0