8 okt

jahaja, jimmy jobbar eftermiddag.. maten e avklarad. tar min en 5 min paus innan de e dags å gå påt igen.
har en extremt gnällig isac, inte hans dag idag och william ska vi inte prata om. gah.
mamma kommer imorgon och stannar tills på ons. jimmy ska göra klart i uterummet så de e färdigt innan de blir allt för kallt ute. så man kan sitta där i vinter. som de va tänkt från början.
råka läsa gamla mail från pappa igår.. de va inte kul. va tvungen att ringa mamma och prata av mig lite.. blev lite lessen. men men, de hör väl till när man tänker tillbaka så.

hitta ett kort hur huset såg ut innan uterummet kom upp, eller ja jimmy har precis börjat me de tror jag. ser ut som de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0