5 okt

jimmy börja jobba idag igen, ska in till borås senare idag och köpa skor till mig isac och adrian. sen vet jag inte va som händer.. springa in i väggen så jag däckar av så jag slipper känna denna mensvärk.. fan detta e ju löjligt. USCH.



william 2 mån.

adrian 2 mån.

isac 2 mån


When I walk in the dark on my own, will you be there to guide me.
show me that in the end there´s always a light, a bright light to welcome you.
when Im lost at sea will you swin for me, let me lean on you, and saftey take me in to land.
will you be there for me as Im here for you. are you ever gonna leave me?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag gillar din blogg och följer den!

Undrar om det är OK att jag länkar till den från min blogg??



Mvh

Linda (=TomLi på familjeliv.se)

2009-10-07 @ 12:33:28
URL: http://harligavardag.wordpress.com
Postat av: Molly

Så söta =D

Haha, myys med dreggel =P Noor har också börjat dreggla som jag vet inte vad =P

2009-10-08 @ 09:17:36
URL: http://mollz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0