17 okt

ja vad har hänt sen sist.
mamma åkte hem i onsdags. sen har vi bara tagit de lugnt. va hos lill och kim på fika här om dagen. grannarna hade inbrott och blev rånade natten till tors tror jag de va. de känns ju väldigt säkert. fick magknip när jag såg att de va dom och tittade ut genom fönstret i köket och såg polisens band runt hela huset..
jimmy jobbar igen och vara själv nu e verkligen ingenting jag känner för men nu e de ju iaf dag och ljust ute. jimmy pratade med mamma och dom kom fram till att hon kommer igen tills hans nätter. han ville inte lämna oss själva och jag skulle inte fått en blund om jag va ensam. men de lugnar sig väl med tiden. bara tanken på att de kunde varit vi. usch.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såklart jag kommer! Kram på dig skrutta!

2009-10-17 @ 10:44:26
Postat av: Sussi

usch vad obehagligt =(

2009-10-20 @ 09:02:45
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0