10 okt

ny dag nytt kaos. yes.
mamma e inne i isacs rum med grabbskaran och de verkar vara lugnt så satte mig en liten stund tills de brakar lös igen.
usch hösten kom snabbt i år. utanför mitt fönster e ett stort träd med massa gula löv.. usch! blir alltid smått deprimerad på vintern, hatar mörkret. men kanske ska låtsas att dom gula löven på träden e massa guldklimpar, då blev jag helt plötsligt super rik och kan drömma om ett liv i lyx.. haha..roliga tankar man kan ha ibland.

idag händer väl inte så mkt. jimmy e och handlar sen ska vi käka. han ska på natten igen så han lägger sig nog en stund efter de. vädret e ju som sagt inte de roligaste heller. men så länge de inte regnar så kan man ju gå ut med trollen en stund iaf. man får allt klä på sig lite, dom blir ju varma av allt springande, men tror inte jag vill springa runt som dom, folkt runt omkring kan ju tro att jag fått nått anfall eller nått. möjligheten finns.

grattis kusin på din 23-års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0