15 nov

igår bjöd kvällen på bio med michelle mia och kim.
paranormal activity stog på schemat. hua.
den va inte läskig så att man blev rädd på samma sätt som en blodid skräckis med massa blod utan överrasknings skräck eller hur man ska säga de.
men jag e väldigt glad att vi inte har några trappor i huset iaf. då hade dom blivit bannlysta.

idag vet jag inte riktigt va som händer. blir nog lugnt. regn och söndag. kan nog inte bli så mkt annat då.
magen e inte som den ska heller. haft ont nu i flera dagar.. men men, de ska väl kännas att man lever säger dom som vet.
ska se sen ikväll om jag får tid att lägga upp lite kort, va ett tag sen nu. om jag bara kommer ihåg att be jimmy lägga över dom från kameran. bättre att han får göra de, hans lilla leksak =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0